Veelgestelde vragen
Geen antwoord gevonden op je vraag tijdens je zoektocht? Misschien dat je het hier vindt.
FAQs
Hoe bestel ik?
Bestellen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Maak een selectie tussen binnenplanten of terrasplanten. Kies een passende box en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Volg daarna alle stappen en betaal online. Zodra deze betaling binnen is, gaan wij ermee aan de slag.
Hoe komen onze planten heelhuids aan?
Planten op een zo kwalitatief mogelijke manier tot bij jou krijgen, daar gaan we voor! Daarom dat we niet hebben gekozen voor een klassieke koerierdienst. We werken samen met een transporteur die de planten eenmaal per week komt oppikken en rechtstreeks tot bij jou levert.
Dat betekent:
1) geen gegooi met dozen in sorteercentra;
2) geen overvolle bestelwagens met gestapelde dozen;
3) geen zorgen meer.
In de plaats daarvan vragen we wel een correct leveringstarief om je planten op deze kwalitatieve manier bij jou te kunnen leveren.
Waar bezorgen jullie?
We bezorgen in heel België. Wil je je plantjes verder geleverd hebben, contacteer ons dan, zodat we dit concreet kunnen bespreken.
Wat zit er allemaal in de box die ik bestel?
Uiteraard mag je je verwachten aan de planten uit de box die je gekozen hebt. Ze komen recht van bij de kweker, kraakvers dus. Bovendien verpakken we ze zo goed mogelijk.
Daarnaast zal je in je Green Box ook een handige verzorgingsfiche vinden. Daarin vind je alles over bewatering, locatie en verpotten.
En oh ja, er zit ook een leuk bedankingskaartje bij. Dat is gedrukt op groeipapier, waarin zaden zitten. Als je groeipapier in een pot met aarde plant of buiten in volle grond, composteert het papier en blijven de zaden achter. Hieruit groeien de bloemen.
Kan ik ook voor mijn beste vriend(in) of collega een Green Box als cadeautje laten toekomen?
Zeker! Klik op de Gifts-pagina en bestellen maar! Wil je een tekstje toevoegen voor de geadresseerde? Geen probleem, laat het ons weten via de knop 'Bericht' in je winkelwagen en wij doen de rest.
Ik ben een bedrijf en wil m’n klanten wel een aantal mooie Greenable-pakketten cadeau doen. Kan dat?
Absoluut. Klik op de Gifts-pagina en bestellen maar! We personaliseren graag ook op maat. Dat kan best door ons rechtstreeks te contacteren. Vanaf +10 bestellingen in één keer zijn kortingen mogelijk. Stuur ons zeker een mail en we bezorgen je een offerte op maat.
Als ik via mijn bedrijf aankoop, kan ik dan mijn facturatiegegevens achterlaten en aanstippen dat ik een factuur wens?
Uiteraard. Voeg bij de 'Check out' je bedrijfsgegevens toe en je factuur wordt automatisch toegestuurd.
Mijn plant doet het plots niet zo goed. Kan ik rekenen op jullie hulp?
Uiteraard! Stuur ons een mail met je specifieke vraag naar hello@greenable.be. Maar lees vooraf zeker ook nog eens de verzorgingsfiche die in je Greenable Box zit toegevoegd, waarin je allerlei tips & tricks kan terugvinden.
Hoe duurzaam is Greenable?
Greenable streeft een zo duurzaam mogelijk verhaal na. Daar werken we elke dag aan, al zijn we er nog niet. Voor onze leveringen van verse planten werken we samen met familiebedrijven, grotendeels in België, en in Nederland en Duitsland.
Sommige van onze planten zijn tropisch, maar worden toch veelal in eigen land of in Europa gekweekt. Dus niet aan de andere kant van de aardbol, wat qua CO2-uitstoot een véél grotere impact zou hebben.
Daarnaast hebben we qua verpakkingsmateriaal oog voor duurzaamheid, zonder in te boeten aan kwaliteit. Qua transport rijden we maximaal één keer per week uit, precies om onze planeet te sparen.
Wat als ik een opmerking heb?
Dan willen wij dat graag weten! Stuur ons een mail naar hello@greenable.be en je mag van ons natuurlijk snel een antwoord verwachten. Onze eerste bekommernis is een oplossing vinden.